Gépi borítékolás után, borítékoló gép beszerzése!

Relay 1000

Relay 1000

Cégünknél régebben az egyik titkárnő borítékolta a leveleket! Igaz, abban az időben még csak napi 20-30 levél volt, amit viszonylag könnyen elintézett. Azonban az idő múlásával egyre több ügyfél lett, így a számlák és egyéb anyagok postázásával eltöltött idő is egyre jobban nőtt! El kellett dönteni, hogy egy újabb titkárnőt veszünk fel, vagy más megoldást találunk a megnövekedett borítékolási munkák elvégzésére! Egyik partnerünk ajánlotta, hogy nézzük meg a delfinrendszerhaz.hu weboldalt, ahol biztosan megtaláljuk a megfelelő megoldást! Nem árulta el, hogy mi az, ezért kíváncsian néztem meg a weboldalt! Ez az, kiáltottam fel! Borítékoló gép lesz a megoldás! Addig, amíg ez lebonyolódik, a gépi borítékolás lesz, mivel azt is vállalnak. Így az új titkárnő helyett, a borítékoló gép beszerzéséig a titkárnő összegyűjti a napi levelezést, elviszi és a gépi borítékolás által másnapra elkészül a postázás! Ezzel a leterheltsége is nagy mértékben csökkent, rá tudunk bízni egyéb munkákat is, amit eddig nekünk kellett megoldanunk!

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!